Thursday, October 17, 2013

Sort Stue Collection



















Tilbage i april lukkede www.sortstue.org - webportalen til Sort Stues samlede værker. Nu har jeg her på Nonprofit Music uploadet alle Sort Stues albums, et par artikler, en masse af deres lyrik, og et par film, i én og samme torrent. 
            Jeg forelskede mig i Sort Stue da jeg for første gang hørte dem på MP3 på et lummert efterskoleværelse på Langeland i 2011. Jeg synes at deres musik var så fængende og inspirerende at jeg tog til Ungdomshuset i København hvor de skulle spille til AFAs 20 års fødselsdag. Jeg var i København i 4 dage inden koncerten. I de 4 dage blev jeg introduceret til et helt nyt miljø, og en masse nye mennesker - hvor i blandt nogle af dem nu er blevet nogle af mine næreste venner. Sidenhen er jeg flyttet til byen - og er blevet politisk aktivist. Hvem ved hvor jeg havde været idag hvis jeg aldrig havde hørt Sort Stue tilbage på efterskolen? Jeg føler hvertfald selv at jeg har en del at takke Sort Stue for! Så gør dig selv den tjeneste at digge det her, og sørg for at seede.





4 comments:

  1. kunne det måske være muligt at lave en ny eller i det mindste gøre så man kan hente den inde på PB

    ReplyDelete
  2. Hvis du sender mig en mail på fredefilm@hotmail.com så sender jeg dig samlingen.

    ReplyDelete